Skoda Fabia II

Strona główna
Baza samochodów

- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Dacia
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Jaguar
- Kia
- Lamborghini
- Lexus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- Mercedes
- Mini
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Porsche
- Range Rover
- Renault
- Rolls Royce
- Saab
- Seat
- Skoda
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Wiesmann
Testy: opinia, zdjęcia
Forum dyskusyjne
Dane Techniczne
Tapety na pulpit


Baza samochodów   

Skoda Fabia II, dane techniczne, tapety, opis.

Skoda Fabia II
Skoda Fabia II
Informacje o modeluDane techniczneWymiarySpalanieZdjęciaTapety na pulpit

Skoda Fabia II Kombi
Informacje o modeluDane techniczneWymiarySpalanieZdjęciaTapety na pulpit

Opis:

Skoda Fabia to mały, poręczy hatchback który w założeniu idealnie miałby spisywać się w mieście. Sprzedaż w Polsce i innych krajach o podobnym poziomie bogactwa obywateli, odkryła zupełnie inną przestrzeń w której Fabia radzi sobie zaskakująco dobrze. Skoda Fabia - jako samochód rodzinny. Wydaje się to niedorzeczne, lecz tylko na pierwszy rzut oka. Najmniejsza Skoda dostępna jest z pięciodrzwiowym nadwoziem, oferuje wystarczającą ilość miejsca a w ofercie są dostępne silniki o szerokim wachlarzu mocy.

Nadwozie:

Poprzednia generacja Fabii była poprawna choć wyjątkowo nudna. Teraz sytuacja zmieniła się o 180 stopni, Fabia nabrała charakteru i wygląda na prawdę dobrze. Dostępna jest z nadwoziem hatchback lub kombi. Niesety producent nie oferuje już wersji sedan, za to udostępnił uterenowioną "Scout". Patrząc na samochód z profilu, nie da się ukryć, drobnego nawiązania do Mini, zwłaszcza słupki A oraz kształt dachu wyglądają podobnie. Dodatkowo jako opcję, można zamówić malowanie dachu w kontrastowym kolorze do koloru nadwozia - rozwiewa to wszelkie wątpliwości skąd czerpano inspirację. Tylna część nadwozia z głęboko zachodzącymi na błotniki światłami jest udanym zwieńczeniem sylwetki, całość jest spójna i pozbawiona niedopracowanych obszarów.


Wnętrze:

Dostępnych jest aż sześć poziomów wyposażenia + dodatkowy, sportowy oznaczony symbolem RS. Ofertę otwiera podstawowa wersja Junior, która występuje jedynie z silnikiem 1.2 o mocy 60 KM, ma również ograniczone wyposażenie ale przede wszystkim niezwykle atrakcyjną cenę - 33 500 zł. Ponadto jest jeszcze Classic, Style, Sportline, Sport i Comfort. Dwie ostatnie są najlepiej wyposażone, zgodnie z nazwą, Sport jest nacechowana sportowymi akcentami a Comfort wygodnymi. Kosztują dokładnie tyle samo. Podstawowy silnik w tych liniach to 70 konne 1.2 - z tą jednostką Fabia Comfort lub Sport kosztuje 48 300 zł. Do elementów wyposażenia Comfort należy między innymi podłokietnik przedni, schowek na okulary oraz regulowane na wysokość, podgrzewane fotele przednie. Dodatkowo jest jeszcze pakiet schowków i "mały" pakiet skórzany w postaci pokrytej skóra kierownicy. W innych wersjach jest on opcjonalny i wymaga dopłaty. Miłośnicy iPodów będą mogli podłączyć swoje ulubione urządzenie do słuchania muzyki do fabrycznego radia Beat lub Dance. Oferowane są dwa systemu nawigacyjne - pierwszy w pełni zintegrowany z samochodem, z centralnie umiezczonym na desce rozdzielczej, dużym, kolorowym wyświetlaczem, oraz drugi, zewnętrzny oparty na systemie viaMichelin. W ofercie jest również klimatyzacja, od manualnej, poprzez półautomatyczną Climatic, aż po w pełni zautomatyzowaną Climatronic.

Osiągi:


Fabia 1.2 TSI (105 KM)
- 0-100km/h: 10,1 s
- Prędkość max.: 191 km/h
- Zużycie paliwa: 5,3 l.

Silniki:

Cała grupa Volkswagena otrzymała nowa silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, nie zabrakło ich równiez w najnowszej Skodzie Fabii. Mają one pojemność od 1.2 do 1.4 i moc w przedziale od 85 do 180 koni miechanicznych.Co ciekawe w ofercie występują dwa silniki benzynowe o mocy 85 KM, wspomniane wcześniej 1.2 TSI oraz starszej generacji szesnastozaworowe 1.4. Przewaga dzięki technologii - to krótszy o 0,5 sekundy sprint do 100 km/h, wyższa o 2 km/h prędkośc maksymalna i niższe, średnio o 0,7 litra na 100 km spalanie. Jedynym obszarem w którym nowe przegrywa ze starym to oczywiście cena, choć różnica jest minimalna - 1000 zł. Z oferty znikneły przestarzałe jednostki wysokoprężne 1.9 TDI, zastąpiły je nowoczesne 1.6 z Common Rail'em oraz filtrem DPF. Najsłabszy, 75 konny wariant przyspiesza to setki w 14,1 sekundy i kosztuje 47 200 zł. Najmocniejszy diesel ma 105 koni, 10,9 sekundy zabiera mu sprint do 100 km/h i jest idealnym sposobem na wydanie 51 050 zł.

Cena:


1.2 HTP 1.2 HTP 1.4 16V 1.2 TSI 1.2 TSI 1.2 TSI RS 1.4 TSI
Junior 33 500 zł -- -- -- -- -- --
Classic 37 000 zł 38 200 zł 40 000 zł 41 000 zł 43 000 zł 47 500 zł --
Style 40 000 zł 41 200 zł 43 000 zł 44 000 zł 46 000 zł 50 500 zł --
Sportline -- -- 48 500 zł 49 500 zł 51 500 zł 56 000 zł --
Sport -- 48 300 zł 50 100 zł 51 100 zł 53 100 zł 57 600 zł --
Comfort -- 48 300 zł 50 100 zł 51 100 zł 53 100 zł 57 600 zł --
RS -- -- -- -- -- -- 72 850 zł
1.6 TDI 1.6 TDI 1.6 TDI
Junior -- -- --
Classic 47 200 zł 49 250 zł 51 050 zł
Style 50 200 zł 52 250 zł 54 050 zł
Sportline -- 57 750 zł 59 550 zł
Sport 57 300 zł 59 350 zł 61 150 zł
Comfort 57 300 zł 59 350 zł 61 150 zł

Skoda Fabia II Dane techniczne

Skoda Fabia II

Silniki benzynowe Silniki wysokoprężne
Skoda Fabia II 1.2 HTP - 60 KM
Skoda Fabia II 1.2 HTP - 70 KM
Skoda Fabia II 1.4 16V - 85 KM
Skoda Fabia II 1.2 TSI - 85 KM
Skoda Fabia II 1.2 TSI - 105 KM
Skoda Fabia II 1.6 TDI - 75 KM
Skoda Fabia II 1.6 TDI - 90 KM
Skoda Fabia II 1.6 TDI - 105 KM
Skoda Fabia II 1.2 TSI DSG - 105 KM
Skoda Fabia II 1.4 TSI DSG - 180 KM

Skoda Fabia II Kombi Dane techniczne

Skoda Fabia II Kombi

Silniki benzynowe Silniki wysokoprężne
Skoda Fabia II 1.2 HTP Kombi - 60 KM
Skoda Fabia II 1.2 HTP Kombi - 70 KM
Skoda Fabia II 1.4 16V Kombi - 85 KM
Skoda Fabia II 1.2 TSI Kombi - 85 KM
Skoda Fabia II 1.2 TSI Kombi - 105 KM
Skoda Fabia II 1.6 TDI Kombi - 75 KM
Skoda Fabia II 1.6 TDI Kombi - 90 KM
Skoda Fabia II 1.6 TDI Kombi - 105 KM
Skoda Fabia II 1.2 TSI DSG Kombi - 105 KM
Skoda Fabia II 1.4 TSI DSG Kombi - 180 KM

Skoda Fabia II Wymiary


Skoda Fabia II Skoda Fabia II
Skoda Fabia II - Hatchback Skoda Fabia II - Kombi

Skoda Fabia II Spalanie


Skoda Fabia II Skoda Fabia II
Skoda Fabia II - Hatchback Skoda Fabia II - Kombi

Skoda Fabia II Tapety na pulpit


Skoda Fabia II

Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II

Skoda Fabia II Kombi

Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi

Skoda Fabia II Galeria zdjęć


Skoda Fabia II

Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II Skoda Fabia II

Skoda Fabia II Kombi

Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi Skoda Fabia II Kombi

Kolejne generacje Skoda Fabia

Skoda Fabia I
Skoda Fabia I

Pozostałe modele Skoda

- Skoda Fabia - Skoda Octavia - Skoda Roomster - Skoda Superb
- Skoda Yeti


Szukasz informacji o innej marce?

Zespół motoryzacyjnie24.pl przygotował kompleksową bazę danych z informacjami na temat wszystkich modeli samochodów.
Wybierz:
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Dacia
- Fiat
- Ford
- Honda
- Jaguar
- Kia
- Lamborghini
- Lexus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- Mercedes
- Mini
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Porsche
- Range Rover
- Renault
- Rolls Royce
- Saab
- Seat
- Skoda
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo


Polityka cookies - Reklama - Kontakt - Motoryzacyjnie24.pl