Strona główna
Baza samochodów
Testy: opinia, zdjęcia
Forum dyskusyjne
Dane Techniczne

- Abarth
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Caterham
- Chevrolet
- Dacia
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Infiniti
- Jaguar
- Kia
- Lamborghini
- Lancia
- Lexus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- Mercedes
- Mini
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Porsche
- Range Rover
- Renault
- Rolls Royce
- Saab
- Seat
- Skoda
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Wiesmann
Tapety na pulpit


Peugeot 208 1.6 e-HDi 115 KM Dane techniczne:
Moc, osiągi, hamulce, skrzynia biegów, masy

Peugeot 208 1.6 e-HDi 115 KM, manualna "6".

Model

Peugeot 208 1.6 e-HDi 115 KM

Dane Techniczne

Układ R4
Pojemność 1560 cm3
Średnica x skok 75,0 mm x 88,3 mm
Ilość zaworów 8
Stopień sprężania 16,0:1
Moc kW / KM - Obr./min 84 / 115 - 3600
Moment Obrotowy Nm - Obr./min 270 - 285 / 1750
Obroty silnika przy odcięciu wtrysku - Obr./min 5100
Obroty biegu jałowego - Obr./min 750
Głowica Lekki stop z wbudowanym rozdzielaczem powietrza
Blok cylindrowy Aluminium odlewane pod ciśnieniem ze zintegrowanymi tulejami
Wałek rozrządu Wałek rozrządu w głowicy (DOHC) napędzany paskiem zębatym
Rozrząd O stałych fazach rozrządu
Zasilanie Wtrysk bezpośredni "common rail" z pompą wysokiego ciśnienia (1600 bar)

Osiągi

Przyspieszenie 0 - 80 km/h --
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 9,7 s.
Przyspieszenie 80 km/h - 120 km/h (5. bieg) 9,6 s.
Przyspieszenie 80 km/h - 120 km/h (6. bieg) 13,9 s.
0 - 400 m. --
0 - 1000 m. 31,4 s.
Prędkośc maksymalna km/h 190 km/h

Napęd

Napędzane koła przednie
Skrzynia biegów manualna, 6 biegów

Układ kierowniczy

Typ Zębatkowa, kolumna kierownicza regulowana wzdłużnie i na wysokość dźwignią pod kierownicą
Wspomaganie Wspomaganie elektryczne zmienne
Liczba obrotów kierownicy 2,9
Średnica zawracania (ściana - ściana) 11,4 m.
Średnica zawracania (krawężnik - krawężnik) 10,6 m.

Zawieszenie

Zawieszenie przednie Typu pseudo McPherson
Zawieszenie tylne Oś tylna z deformowalną belką

Ogumienie

Przód 185/65 R15 - 195/55 R16 - 205/45 R17
Tył 185/65 R15 - 195/55 R16 - 205/45 R17

Hamulce

Hamulce, przód Tarczowe, 266 mm
Hamulce, tył Tarczowe, 249 mm

Aerodynamika

Współczynnik oporu Cx 0,31

Masy

Masa 1090 kg
Moc / Masa 105,50 KM / tona
Ładowność --
Dop. masa całkowita 1665 kg
Obciążenie osi: przód 715 kg
Obciążenie osi: tył 375 kg
Dop. obciążenie osi: przód 920 kg
Dop. obciążenie osi: tył 900 kg
Dop. masa przeczepy z ham. 980 kg - 1150 kg
Dop. nacisk na dach --
Dop. nacisk na hak 46 kg

Dane techniczne Peugeot 208


Peugeot 208
Silniki benzynowe Silniki wysokoprężne
Peugeot 208 1.0 VTi - 68 KM
Peugeot 208 1.2 VTi - 82 KM
Peugeot 208 1.4 VTi - 95 KM
Peugeot 208 1.6 VTi - 120 KM
Peugeot 208 1.6 THP - 156 KM
Peugeot 208 1.4 HDi - 68 KM
Peugeot 208 1.6 e-HDi - 92 KM
Peugeot 208 1.6 e-HDi - 115 KM

Silniki w Peugeot 208

Peugeot 208
Silniki benzynowe Silniki wysokoprężne
Peugeot 208 1.0 VTi
Peugeot 208 1.2 VTi
Peugeot 208 1.4 VTi
Peugeot 208 1.6 VTi
Peugeot 208 1.6 THP
Peugeot 208 1.4 HDi
Peugeot 208 1.6 e-HDi

Peugeot 208 Galeria zdjęć

Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208

Peugeot 208 Tapety na pulpit

Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208

Peugeot 208 na motoryzacyjnie24.pl


Peugeot 208
Informacje o modeluDane techniczneWymiarySpalanieZdjęciaTapety na pulpit

Peugeot na motoryzacyjnie24.pl


Więcej:

- Peugeot 107
- Peugeot 206
- Peugeot 207
- Peugeot 508
- Peugeot 807
- Peugeot 3008
- Peugeot 4007

Panel nawigacyjnyBaza informacjiWybierz model:

- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Dacia
- Fiat
- Ford
- Honda
- Jaguar
- Kia
- Lamborghini
- Lexus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- Mercedes
- Mini
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Porsche
- Range Rover
- Renault
- Rolls Royce
- Saab
- Seat
- Skoda
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo

Polityka cookies - Reklama - Kontakt - Motoryzacyjnie24.pl